INFO BANNER

ΤΑ "ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ" ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ ΣΥΝΤΟΜΑ! ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017! ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ!

Παρασκευή, 24 Ιουλίου 2009

ΣΤΟΠ ΚΑΡΕ 6 "ο διάβολος μέσα του"!


Ο υδράργυρος ανέβηκε στα ύψη για τα καλά και για το λόγο αυτό η θεματολογία θα είναι δεόντως ανάλαφρη, όπως οφείλει να είναι και η διατροφή μας (λέμε τώρα)!

Ο αναγκαστικός ανεφοδιασμός του σπιτιού με τρόφιμα και απορρυπαντικά με έφερε σε σούπερ μάρκετ γνωστής αλυσίδας στη Λεωφόρο Στρατού στη Θεσσαλονίκη. Ενώ γέμιζα το καλάθι με τα απαραίτητα, αλλά και τα "έκτακτα", ως συνηθίζεται, καλούδια έμεινα άφωνος στη θέα του ψυγείου, το οποίο ήταν τοποθετημένο σε περίοπτη θέση μέσα στο κατάστημα. Τι το περίεργο, θα αναρωτιέστε δικαιολογημένα; Μια προσεκτικότερη ματιά στη φωτογραφία θα σας λύσει την απορία! Φυσικά, δε με εντυπωσίασε ο πλούτος των γλυκών εδεσμάτων, αν και θα μπορούσα να διαστείλω τις κόρες των οφθαλμών μου και γι'αυτό το λόγο! Οι λαχταριστές λιχουδιές των ζαχαροπλαστείων "Αγαπητός" είχαν πολλούς εκπροσώπους άψογα παρατεταγμένους (τσιζκέικ, τιραμισού, μαρκησία, προφιτερόλ, τσουρέκι, πραλίνες) και μια μικρή...παραφωνία: τσάγια LIPTON LINEA S και μάλιστα και στις τρεις γεύσεις τους!

Αδυνατώ πραγματικά να καταλάβω "τι εννοεί ο ποιητής"! Υποτίθεται, ότι τα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ είναι τοποθετημένα με κάποια λογική κατηγοριοποίησης και φυσικά με το "πονηρό" σκεπτικό του δελεασμού του καταναλωτή, ώστε να αγοράσει και κάτι παραπάνω (τα "έκτακτα", που λέγαμε)!! Ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση, τα μηνύματα που εκπέμπονται είναι άκρως αντιφατικά!! Από τη μια γλυκιές "αμαρτίες" μας προκαλούν σα σειρήνες προκειμένου να υποκύψουμε και το καταφέρνουν καλά σε πολλούς από εμάς! Από τη άλλη, τα ομολογουμένως εξαιρετικά για το είδος τους τσάγια LIPTON LINEA S αποτελούν το αντίπαλο δέος, τη "φωνή της συνείδησης", που μας λέει να αντισταθούμε προς τιμή της (δυνητικής;) σωματάρας, για την οποία τόσο παλέψαμε με ανελέητες δίαιτες πρόσφατα και ίσως εξακολουθούμε να προσπαθούμε! Τα συγκεκριμένα χρησιμοποιούνται ενισχυτικά προς την κατεύθυνση αυτή λόγω της αντιοξειδωτικής δράσης των κατεχινών, στις οποίες είναι πλούσια! Ο "άμοιρος" καταναλωτής βρίσκεται, λοιπόν, σε σύγχυση και επιστρατεύεται η δύναμη της θέλησης, για να κάνει ή να αποφύγει το...ατόπημα! Υποψιάζομαι, πάντως, τι θα επιλέγαμε οι περισσότεροι από εμάς!

Όπως και να έχει, το παραπάνω περιστατικό έκανε την ανιαρή μέρα μου ενδιαφέρουσα. Κρατάω στην άκρη την αφέλεια του υπεύθυνου του καταστήματος και μπορώ να σκεφτώ ως μόνη πιθανή δικαιολογία για τη συστέγαση αυτή την έλλειψη χώρου σε άλλα ψυγεία (μπα...)! Μοναδική μου παράκληση είναι να αποκατασταθεί η ισορροπία, γιατί εδώ μιλάμε για καθαρή περίπτωση ενός "διαβόλου" με γλυκιά όψη που κρύβεται μέσα στο ψυγείο. Καθότι η ζέστη μας κατέβαλε και οι αντιστάσεις μας είναι περιορισμένες, ο αγώνας Αγαπητός - LINEA ίσως κρίθηκε ήδη και μάλιστα ενδέχεται να είναι σικέ! Τι λέτε;

4 σχόλια:

Vassilis είπε...

Γιάννη μπορεί και να μην είναι τυχαία η τοποθέτηση. Ένας παλιός μου συνάδελφος έτρωγε 6-7 σουβλάκια αλλά μετά έπινε και μια coca light για να «ηρεμήσει» τη συνείδησή του με το σκεπτικό ότι το τελευταίο πράγμα που έβαζε στο στόμα του δεν είχε ... θερμίδες ! Ίσως λοιπόν η τοποθέτηση ΑΓΑΠΗΤΟΥ-LIPTON S, να στοχεύει σε αντίστοιχη κατηγορία καταναλωτών :)
Καλό Σαββατοκύριακο.

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Χα,χα!! Πολύ καλό σκεπτικό! Λες να είναι έτσι; Πάντως εμένα με συμφέρει μια τέτοια αιτιολόγηση, μια και είμαι γλυκατζής από τα γεννοφάσκια μου!! ;) Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα, Βασίλη!!

Σοφία είπε...

Το πιο πιθανό είναι πως δεν είχαν πού αλλού να τα βάλουν...

xalki είπε...

Ωραίο άρθρο.

Ο Vassilis το έθεσε σωστά(το πήρε από το στόμα μου που λένε), χαχαχα