INFO BANNER

ΤΑ "ΠΑΡΑΛΙΑΚΑ" ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ ΣΥΝΤΟΜΑ! ΝΕΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ!

Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2008

Σαλονικιώτικα 1

Εικόνες από την πόλη που αγαπάμε, παρατηρήσεις και ιστορίες καθημερινής τρέλας. Στη Θεσσαλονίκη δεν πλήττει κανείς ποτέ! Όλα τα θέματα θα τίθενται καλοπροαίρετα και περιεκτικά...


Ας ξεκινήσουμε με τον υπερήφανο Ο.Α.Σ.Θ. Ναι, πρέπει να παραδεχθούμε, ότι ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης  κάνει φιλότιμες προσπάθειες αναβάθμισης των υπηρεσιών του τα τελευταία χρόνια. Οι ανάγκες ενός ολοένα αυξανόμενου επιβατικού κοινού μεγαλώνουν καθημερινά με φόντο το κυκλοφοριακό έμφραγμα σε κάθε γωνία της πόλης, ιδιαίτερα στο κέντρο. Τι είδα (και δεν είδα) & κάποια σχόλια: 
  1. Μεγαλύτερος στόλος λεωφορείων με τάση αντικατάστασης των παλαιότερων από άλλα νέας τεχνολογίας (δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά). ΌΜΩΣ, σε πόσα υπάρχει κλιματισμός και αν όντως υφίσταται, πόσο αποδοτικά λειτουργεί? Η καλοκαιρινή ζέστη γίνεται κάθε χρόνο και πιο ανυπόφορη, ενώ αν συνδυάσουμε τις "ευωδιές" που αναδύουν ορισμένοι, μιλάμε για κόλαση! Κερασάκι στην τούρτα ευρεσιτεχνίες τύπου κλιματισμός-ανοικτά παράθυρα  συναντώνται συχνά, ώστε να καταστρέφουν τις λίγες φορές που υποτίθεται ότι όλα θα λειτουργούσαν ρολόι...
  2. Δεν ξέρω αν ο ΟΑΣΘ έχει πιστοποίηση, τις ώρες αιχμής όμως εμείς παθαίνουμε μια παστοποίηση! Χάθηκαν τα σαΐνια -συγκοινωνιολόγοι να αποφανθούν ποια γραμμή έχει φόρτο και ποιες ώρες? Άσε που κάποιες γραμμένες είναι, να το πω κομψά, παρατημένες με αραιή συχνότητα εξυπηρέτησης. Τα μποτιλιαρίσματα και οι παράνομες διελεύσεις -σταθμεύσεις οδηγών στη λεωφορειολωρίδα μεγενθύνει το πρόβλημα... Εκτελούνται μεταφορές ζώων, αλλά κανένα αυτί δεν ιδρώνει!!
  3. Άλλο δυσάρεστο επακόλουθο της παστοποίησης είναι η... αβάσταχτη ελαφρότητα της τσέπης ή της τσάντας μας. Κάποιοι ελαφροχέρηδες εκμεταλλευόμενοι το συνωστισμό αναλαμβάνουν να μας απαλλάξουν από το περιττό βάρος του πορτοφολιού ή του κινητού μας και μάλιστα χωρίς καμία δική μας ενόχληση!! Τα μάτια σας δεκατέσσερα!! Είμαι παθών και ξέρω!! Βέβαια και πάλι ο καλός μας ΟΑΣΘ μερίμνησε με αποτελεσματικά μέτρα: έβαλε ταμπελάκια που μας προειδοποιούν ανάλογα, όπως "προσοχή στις τσάντες σας", που κοσμούν τις ακυρωτικές μηχανές! Άντε, βρε λύθηκε το πρόβλημα με οικονομικό τρόπο!!
  4. Πινακίδες αναγγελίας άφιξης δρομολογίων σε πολλές στάσεις Υπέροχο!! Πολλά μπράβο!! Τουλάχιστον να ξέρουμε πόσο θα περιμένουμε μέχρι να περάσουμε στο δεύτερο στάδιο της Οδύσσειας στην πόλη. Πρωτοποριακό σύστημα, που συναντάται σε εξελιγμένες ευρωπαϊκές πόλης και υιοθετήθηκε σχετικά γρήγορα (τυχόν καθυστερήσεις οφείλονταν πολλές φορές στην ηλεκτροδότηση από τη ΔΕΗ). ΌΜΩΣ μην επαναπαύεστε!! Θα ξέρετε πλέον ότι το 1' ίσον ακόμη και με κανένα - γι' αυτό αναβοσβήνει η ένδειξη. Μπορεί επίσης τα 3' να είναι ίσα με...1'  για κάποια λεωφορεία (έτυχε σήμερα το "5" να βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής και ο πίνακας να δείχνει ακόμα 3' !!! Α, το πιο γραφικό, εμφανίζεται όχημα, που δεν αναγγέλλεται καν!!! Έτσι, για να έχει και το σασπένς το όλο θέμα!! Ενδεικτικά και επικουρικά, λοιπόν,  πρέπει να συμβουλευόμαστε τους πίνακες αυτούς. Ευελπιστούμε σε επέκταση και βελτίωση του μέτρου.
  5. Το site www.oasth.gr εμπλουτίστηκε αρκετά. Σε γενικές γραμμές είναι κατατοπιστικό και δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μια καλή δυνατότητα θα ήταν να υπάρχει δυνατότητα προβολής διαδρομής, όχι μόνο με σημεία ενδιαφέροντος, αλλά και με εισαγωγή ακριβούς διεύθυνσης (οδού-αριθμού για αφετηρία & τέρμα διαδρομής). 
  6. Ο τηλεφωνικός αριθμός 185, αν απαντήσει κανείς, δίνει καλή ενημέρωση δρομολογίων με την ανάλογη ενίοτε ελληνική αγένεια. Προσοχή!! Από κινητό Cosmote, αν καλέσετε 185, βγαίνουν οι Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας (ΟΑΣΑ)!! Γι' αυτό φταίει η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας κι όχι ο άμοιρος ΟΑΣΘ. Κάντε το παράπονό σας στο 1212 (Εξυπηρέτηση πελατών, άλλη πονεμένη ιστορία). 
Να μη σας ζαλίζω παραπάνω, τα υπόλοιπα τα βιώνετε καθημερινά. Αυτά για την ώρα!!!

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: